![]()
شناسایی الگوی مناسب ارزیابی عملکرد شرکت های تعاونی مرزنشینان خراسان رضوی / حسینی ، سیده فهیمه، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه حسینی ، سیده فهیمه، نویسنده ردهبندی کنگره : MSC MA /H8 2018 عنوان : شناسایی الگوی مناسب ارزیابی عملکرد شرکت های تعاونی مرزنشینان خراسان رضوی تکرار نام مولف : سیده فهیمه حسینی بررسی تاثیر نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات و نوآوری مدیریت با نقش میانجی مدیرت عملکرد و کارآفرینی سازمانی بر عملکرد غیر مالی سازمان (مورد مطالعه : مجموعه مدیریت بهره برداری شرکت گاز استان خراسان رضوی) / فکری ، هوشنگ، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه فکری ، هوشنگ، نویسنده ردهبندی کنگره : MSC MA /F6 2019 عنوان : بررسی تاثیر نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات و نوآوری مدیریت با نقش میانجی مدیرت عملکرد و کارآفرینی سازمانی بر عملکرد غیر مالی سازمان (مورد مطالعه : مجموعه مدیریت بهره برداری شرکت گاز استان خراسان رضوی) تکرار نام مولف : هوشنگ فکری بررسی تأثیر میزان تغییر نرخ رشد حقوق و دستمزد کارکنان و ریسک سرمایهگذاری بر عملکرد شرکتهای تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران / معین فر ، فاطمه، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه معین فر ، فاطمه، نویسنده ردهبندی کنگره : MSC (AC) /M6 2019 عنوان : بررسی تأثیر میزان تغییر نرخ رشد حقوق و دستمزد کارکنان و ریسک سرمایهگذاری بر عملکرد شرکتهای تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران تکرار نام مولف : فاطمه معین فر بررسی تاثیر تجربه برند بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی گری رضایت و تعهد مشتریان(مورد مطالعه: مشتریان چرم مشهد) / نفیسی نیا ، امیر، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه نفیسی نیا ، امیر، نویسنده ردهبندی کنگره : MSC MA /N1 2019 عنوان : بررسی تاثیر تجربه برند بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی گری رضایت و تعهد مشتریان(مورد مطالعه: مشتریان چرم مشهد) تکرار نام مولف : امیر نفیسی نیا بررسی تاثیر جهت گیری بازاریابی بر ایجاد ارزش مشترک مشتری از طریق مسئولیت اجتماعی و نوآوری خدمات(مورد مطالعه: شعب بانک مهر ایران مشهد) / پیردوست ، وحید، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه پیردوست ، وحید، نویسنده ردهبندی کنگره : MSC MA /P9 2020 عنوان : بررسی تاثیر جهت گیری بازاریابی بر ایجاد ارزش مشترک مشتری از طریق مسئولیت اجتماعی و نوآوری خدمات(مورد مطالعه: شعب بانک مهر ایران مشهد) تکرار نام مولف : وحید پیردوست بـررسی نقش تعهد و رضایت برند در رابطه میان تجربه ی حسی برند و ارزش ویژه برند در سیستم بانکــداری در شعب بانک سپه شهر مشـهد / احتشام ، ابوالفضل، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه احتشام ، ابوالفضل، نویسنده ردهبندی کنگره : MSC MA /E6 2020 عنوان : بـررسی نقش تعهد و رضایت برند در رابطه میان تجربه ی حسی برند و ارزش ویژه برند در سیستم بانکــداری در شعب بانک سپه شهر مشـهد تکرار نام مولف : ابوالفضل احتشام On the Relationship between Fear of Negative Evaluation and Extroversion versus Introversion among EFL Teachers: A case study of Mashhad / Rasoulizadeh ، Naeimeh، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه Rasoulizadeh ، Naeimeh، نویسنده ردهبندی کنگره : MSC TE /R1 2016 عنوان : On the Relationship between Fear of Negative Evaluation and Extroversion versus Introversion among EFL Teachers: A case study of Mashhad تکرار نام مولف : Naeimeh Rasoulizadeh بررسی تأثیر بازاریابی درونی بر بازارگرایی با توجه به نقش میانجی گری نوآوری سازمانی (مورد مطالعه: شرکت بیمه ایران در شهر مشهد) / طاهر مجیدی ، زهرا، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه طاهر مجیدی ، زهرا، نویسنده ردهبندی کنگره : MSC MA /T1 2019 عنوان : بررسی تأثیر بازاریابی درونی بر بازارگرایی با توجه به نقش میانجی گری نوآوری سازمانی (مورد مطالعه: شرکت بیمه ایران در شهر مشهد) تکرار نام مولف : زهرا طاهر مجیدی بررسی تأثیر کشور مبدأ بر ارزش ویژه برند با میانجی¬گری قدرت برند، آگاهی برند و درگیری محصول (مورد مطالعه: مشتریان لوازم خانگی در شهر مشهد) / هژبر چنارانی ، نسیم، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه هژبر چنارانی ، نسیم، نویسنده ردهبندی کنگره : MSC MA /H6 2017 عنوان : بررسی تأثیر کشور مبدأ بر ارزش ویژه برند با میانجی¬گری قدرت برند، آگاهی برند و درگیری محصول (مورد مطالعه: مشتریان لوازم خانگی در شهر مشهد) تکرار نام مولف : نسیم هژبر چنارانی بررسی تاثیر ارزش برند و ارزش پیشنهادی مشتری بر سطح رضایتمندی مشتریان (مطالعه موردی: مشتریان شرکت نرم افزار حسابداری محک) / قاسمی ، آرش، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه قاسمی ، آرش، نویسنده ردهبندی کنگره : MSC MA /GH1 2017 عنوان : بررسی تاثیر ارزش برند و ارزش پیشنهادی مشتری بر سطح رضایتمندی مشتریان (مطالعه موردی: مشتریان شرکت نرم افزار حسابداری محک) تکرار نام مولف : آرش قاسمی